Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów
Pobierz wniosek (.pdf)
Pobierz wniosek (.doc)
- załączniki:
- oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością lub oświadczenie o posiadanym prawie własności urządzeń, o których mowa w art. 49 § 1 Kodeksu cywilnego
- rysunek, mapa lub projekt zagospodarowania dziaki określające usytuowanie drzewa/drzew na nieruchomości
- pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu wnioskodawcy (o ile dotyczy)
- dowód wniesienia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa - 17,00 zł (o ile dotyczy)
Komórka organizacyjna
Gospodarka komunalna, Inwestycje, Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, Ochrona środowiska (biuro 14)
Termin i sposób realizacji
Do 30 lub 60 dni - zgodnie z k.p.a.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 142 z późn. zm.)