Wniosek o najem lokalu mieszkalnego
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o najem lokalu mieszkalnego
Pobierz wniosek (.pdf)
Pobierz wniosek (.doc)
Komórka organizacyjna
Gospodarka komunalna, Inwestycje, Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, Ochrona środowiska (biuro 14)
Opłaty
Brak
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z § 20, ust. 1 Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej Nr IV/28/2003 z dnia 30 stycznia 2003 r., osoby, których wnioski zostały zweryfikowane pozytywnie, umieszcza się w projektach list. Projekty list sporządza się do 30 października każdego roku. Listy osób uprawnionych do otrzymania lokalu mieszkalnego zostaną wprowadzone w formie Zarządzenia Burmistrza w terminie do 30 grudnia każdego roku, na rok następny. O kolejności umieszczenia na liście osób uprawnionych do otrzymania lokalu mieszkalnego decyduje ilość punktów uzyskanych w oparciu o zasady ich przyznawania. W przypadku uzyskania równej ilości punktów, o kolejności umieszczenia na liście osób uprawnionych do otrzymania mieszkania, decyduje data złożenia wniosku. Wskazanie wolnego lokalu otrzymają osoby kolejno umieszczone na liście, przy uwzględnieniu powierzchni mieszkalnej i wielkości rodziny.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy oraz zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1610 ze zm.)
Uchwała nr IV/28/2003 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasoby gminy.