Wniosek o udzielenie dotacji dla szkół publicznych
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o udzielenie dotacji dla szkół publicznych dla których gmina Dobra nie jest organem prowadzącym
Pobierz wniosek (.pdf)
Pobierz wniosek (.doc)
2. Informacja o uczniach
Pobierz informacje (.pdf)
Pobierz informacje (.doc)
Komórka organizacyjna
Oświata, Dodatki Mieszkaniowe, Zarządzanie Kryzysowe (biuro nr 3)
Opłaty
Brak
Podstawa prawna
Ustawa o finansowaniu zadań oświatowych z dnia 27 października 2017 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2082 z późn. zm.)
Dodatkowe informacje, uwagi
Termin składania wniosku o udzielenie dotacji: do 30 września.
Termin składania informacji o uczniach: do 5 dnia każdego miesiąca.